zondag 9 januari 2022

Allemaal vosjes

Vandaag heb ik 3 scraplings met de vosjes van Md ik vind ze zo schattig, het leuke papier komt uit een oud blok van de action  en past er zo goed bij, het zijn een beetje herfst scraplings geworden maar dat kan wel om deze tijd van het jaar, gelukkig in blogland kan alles, vind ik.


deze scraplings doen mee met:


en met deze kaart ben ik gekozen als DT favoriet 






gebruikte materialen:

papier: Wibra en Action
stempels: EC0192
twin markers en gelpen

12 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Ellrn
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellige kaart, natuurlijk kan alles. Maak het juist zo leuk om overal rond te kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke scraplings met deze lieve vosjes. Ik ben toevallig ook bezig met een serie met de vosjes maar die komen pas over een poos(je) op mijn blog.
    En herfstachtig past precies bij het weer toch?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn erg leuk, zeker in combinatie met het leuke papier (zo'n leuk blok!), de vosjes zijn zo speels.
    Gefeliciteerd met je toppers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn leuk! Het vosje is ook mijn favoriet. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf en zo lekker vrolijk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke scraplings heb je gemakt en ja in Blogland kan alles...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In blogland kan zeker alles en je scraplings met de superleuke vosjes zijn helemaal tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn super snoezig deze scraplings! Leuk dat ze net allemaal een beetje anders zijn, het is echt een serie zo. En ik vind ze ook echt wel in Januari kunnen hoor, vosjes kunnen gewoon altijd toch?! Ik scroll nog even naar beneden op je blog, volgens mij heb ik het e.e.a. gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 3 leuke scraplings Ellen.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke scraplings met het lieve vosje. Vosjes kunnen altijd, vind ik.
    Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen