zondag 23 januari 2022

Every page is a new adventure

Vandaag een kaart met een lezend hondje, hij zit helemaal in zijn boek ooooh wat is het spannend, ook heeft hij vast wat andere boeken uitgezocht die hij nog wel lezen, buiten is het toch  koud en grijs.

Het leuke papier is uit een blok van de Action, dat lag van de week ineens in mijn mandje, hoe kan dat?


gebruikte materialen:

papier: Wibra en Action
mallen: LF767, LR0413, Action
stempels: ME bookworm, ME good reads
twin markers en plakpareltjes

10 opmerkingen:

  1. Zoooo, jouw hondje kan voorlopig nog even vooruit met zijn stapel boeken. Ik heb ook altijd een stapel op mijn nachtkastje....heerlijk.
    Leuk papier. Gek hè, dat dat dan zomaar ineens in je mandje ligt....lol.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met het lezende hondje, hij heeft nog heel wat boeken te gaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is voorlopig zoet 😀, schattig!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is een nare eigenschap van die papierblokken, die zijn getraind om in winkelmandjes en wagentjes te kruipen.
    Leuke kaart weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha die denk mijn krijg je niet naar buiten, zelfs een appeltje voor de dorst erbij super leuk kaartje Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief en knus kaartje Ellen, ook het witte oplegvel met de leuke randjes is erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn mandje raakt ook altijd vol , eerst met de noodzakelijke dingen en dan nog even langs de knutsel !
    Leuke kaart zo !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha dat wil ik vanavond ook wel doen; heerlijk wegzakken in een avontuur zonder je stoel uit te komen.... Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar dat zomaar iets in je mandje valt.
    Maar ik ben er al heel lang niet meer geweest.
    Je kaart is weer super mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. Het blijft verleidelijk als je mooi papier ziet... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen