zaterdag 14 mei 2022

O happy day!

Allereerst dank je wel voor jullie reactie op mijn kaartje van gisteren, de stempel van de Keukenhof heb ik al heel lang die zit bij het setje lente stempels van Md maar nooit geweten waar ik hem bij kon gebruiken, de uitgstanste boom met kader lag in een bakje op de tafel en het autootje zat ook in een bakje en op eens ontstond dat idee. Ja ik vond hem zelf ook erg leuk. 

Vandaag een kaart met één van mijn favoriete konijntjes uit een setje van Hello bluebird, hij ligt lekker in het gras tussen de bloemetjes en luistert naar wat het vogeltje hem te vertellen heeft, ik heb de achtergrond licht bewerkt met wat distress inkt met kleuren uit het strookje aan de linker kant, dat strookje was een restje wat ik nog had liggen en het paste er zo leuk bij. Vandaag kom ik ook weer bij jullie langs, dat is gisteren niet gelukt omdat we onverwacht er even op uit geweest zijn naar de stad en ook lekker op een terrasje hebben gezeten op de gracht. Zo heerlijk even in het zonnetje en genieten van de mensen en dingen om je heen.


Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra en Lawn fawn
mallen: LF767
stempels: HB meadow bunnies
twin markers, distress inkt en gelpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten