zaterdag 28 mei 2022

You're totaly my jam

Allereerst dank je wel voor jullie leuke reacties op mijn kaart van gisteren, leuk idee een kinderboek, maar omdat te schrijven ik weet niet of ik dat kan hoor, maar ik heb wel een inbind apparaat wie weet ga ik daar wel eens wat mee doen, maar ik beloof niks.

Vandaag een CAS kaart, ik kwam een strookje wit tegen en heb daar wat aardbeien op gestempeld zo lijkt het net dessin papier, daarna een een groen strookje uitgestanst en de tekst erop gestempeld en het muisje met het potje en de losse aardbei gestempeld en in gekleurd. Het muisje kon het niet laten maar hij pikt nog net even de laatste aardbei, zou ik ook doen!


deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra
mallen: LF767, LF1732
stempels: LF berry special
twin markers en gelpen

19 opmerkingen:

  1. Wat weer een leukerd. Goed idee om aardbeitjes te stempelen op de strook links. Ik snap dat muisje wel. Ik haal straks ook weer lekkere Polderkoninkjes in huis.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, tof die strook met allemaal lekkere aardbeitjes. Het muisje heeft het goed bekeken om die laatste gauw zelf op te eten. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk, het strookje lijkt inderdaad net dp. Het horizontale strookje met tekst heb je ook heel goed geplaatst, dat breekt de lengte een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk met dat strookje erbij! Een gezellig kaartje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yum,yum, wij hebben vanochtend bij het ontbijt ook weer gesmuld van aardbeien dus ik snap dat muisje wel Ellen.
    Een mooie vrolijke kaart en die tekst is er zo leuk bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave manier op deze 'quote' perfect tot leven te brengen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gestempeld en gekleurd, Ellen. Het lijkt net echt DP. Ik geef dat lieve muisje ook groot gelijk!
    Die tekst is er heel leuk bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk weer Ellen…aardbeien doen het altijd goed op kaarten vind en je wordt er toch vrolijk van!
    Mooi geheel!
    Groetjes Ellen G

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart. Leuk die strook met aardbeien. Dacht eerst dat het Designpapier was.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dan zouden we eigenlijk moeten samenwerken. Ik ben beter in schrijven dan in tafereeltjes maken!
    Dit kaartje is ook weer heel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gezellig kaartje met de aardbeitjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk kaartje mooi gestempeld Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is echt een leukerd met de aarbeitjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is such a sweet card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk tafereeltje Ellen.
    Dank je wel voor het meedoen bij CAS on Friday!

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a fun card! Very cute! Thank you for sharing it with us at PIP Challenges!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk gedaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen