woensdag 15 juni 2022

Bambi

Vandaag een kaart met een hertje met haar jong ze liggen lekker in het gras, wat is ze trots op haar jong, het doet me denken aan het sprookje van Bambi De achtergrond stempel ben ik zo blij mee je kan hem voor zoveel tafereeltjes gebruiken, ik heb hem ingekleurd met potloden dan is het resultaat wat zachter dan met markers en dat vind ik mooier.


deze kaart doet mee met:



gebruikte materialen:

papier: Wibra
mallen: LF767
stempels: HB background landscape, ME family time
twin markers, potloden en gelpen

13 opmerkingen:

  1. Wat een werk was dit Ellen maar je resultaat is prachtig en schattig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met een mooi landschap.
    Veel werk aan gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, mooi gekleurd. De video van bambi werd hier vroeger veel afgespeeld. Mijn man vond hem zo leuk dat we hem ook op dvd hebben aangeschaft haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje en mooi gekleurd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great background stamp - as you say will be useful for so many scenes. This one is so sweet. Thanks for taking part at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig tafereeltje op je kaart, en zo mooi ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute image and card, thank you for sharing with us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker een mooie achtergrond, lief met de hertjes op de voorgrond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave stempel is dat Ellen en je hebt hem zo mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie plaats voor het hertje heb je gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige achtergrond stempel is dat. inderdaad geschikt voor een boel tafereeltjes... Ik ben benieuwd naar de eerstvolgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card. Thank you for sharing at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank fürs Mitmachen bei den Sweet Stampers.
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen