vrijdag 10 juni 2022

No matter what best pals are furever

Vandaag mag ik gastdesigner zijn voor de challenge bij Carlin's kaartenparadijs omdat ik vorige maand in de top 3 stond. Het thema van de challenge is een kaart met vakjes en zet in 1 van de vakjes een tekst, de kaarten omen daar om 9.00 uur online, maar omdat ik zo weg moet en niet precies weet hoe laat ik terug ben zet ik hem er nu vast op. Ik heb mijn vierkante layoutmal gebruikt en uitgestanst in licht bruin en ook 2 vakjes heb ik in licht bruin geëmbost met hondenpootjes, 3 hondjes gestempeld en wat kluifjes uitgestanst.



deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen: 

papier: Boekenvoordeel
mallen: LR0568, DF3411, CR1370
stempels: ME my pet puppies
twin markers



12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk vakjeskaart Ellen!!
    Fijn weekend alvast!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorably cute card! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}
    {Double D}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de vakjes .
    Mooi gevuld.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vakjeskaart met de grappige diertjes. De geëmboste vakjes met pootjes zijn ook erg leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk voorbeeld heb je gemaakt! Leuk die pootagdrikjes, botjes en rondspringende vlooien, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Die tekst is weer geweldig. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke vakjeskaart gemaakt met de hondjes. Leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals bedankt om onze Gastdesigner te willen zijn.
    Je hebt een heel mooi voorbeeld gemaakt.
    De vakjes heb je prachtig opgevuld, heel knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met de vakjes Ellen, alles matcht zo mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This card is darling and just perfect for our challenge. Thanks for linking up to the Double D Challenge. Best of luck to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je gd mocht zijn. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen