maandag 19 december 2022

Koud hè

Vandaag een kaart met een superschattig sneeuwpopje, die zag ik bij Margreet, het is een freebee van Beccy's place die je mag gebruiken voor de challenge. Om hem eruit te latenspringen heb ik er een CAS kaart van gemaakt met alleen een strookje dessin papier en wat plakpareltjes, hier smelt je toch van!


deze kaart doet ook mee met:




gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Hema
mallen: LF767, CR1331
stempels: PL1517, Beccy's place snowman with bauble
twin markers en gelepen

ik zie net dat ik een top 3 plakje heb behaald bij Pammies inky pinkies met deze kaart



 


18 opmerkingen:

  1. Ja.....heel koud!
    Het kaartje is perfect voor dit weer Ellen....at leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad heel koud.
    Leuk winterskaartje Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad een lieverd deze pinguin, die bij jou is komen aanwaaien met die kou!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke CAS kaart, de sneeuwpop steelt op deze manier echt de show op je kaart! Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige kaart en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat papier bij deze verdrietig-kijkende sneeuwman! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n schattig kaartje Ellen, heel leuk gedaan zo. En proficiat met je toppertje, leuk voor je!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Ellen,
    Wat een lieve sneeuwpop heb je op jouw kaart!
    Dankjewel voor jouw lieve reactie van vandaag op mijn blog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met deze enige digi.Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke digi en een leuke kaart maakte je ermee. Zo'n kaart heeft inderdaad niet veel meer nodig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een lieffie je kaart, gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve digi op een mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat is een superschattige freebie hé. Ik heb hem ook gedownload, maar nog niet op een kaartje geraakt. Jouw kaartje is alvast héél mooi geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je dat lieve sneeuwpopje ook hebt gebruikt Ellen. Superlief kaartje. Ik smelt ervan, ik hoop sneeuwpopje niet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart. Zo’n schattige sneeuwpop. Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieffie is dit sneeuwpopje hè?
    Je maakte er een mooie kaart mee…
    Ik wil je hartelijk bedanken voor de superleuke labelkerstkaart die ik gisteren mocht ontvangen (jaja de post kwam zomaar op maandag) wat heb je het plaatje gaaf ingekleurd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful card Ellen, I love your choice of paper for the background. The simple sentiment and little gems are perfect additions. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen