zaterdag 31 december 2022

Lekker smullen

Het is oudejaarsdag mevrouw Muis is extra vroeg op gestaan om oliebollen te bakken wamt ze heeft er veel nodig, ook maakt allerlei andere lekkere dingen, kijk haar eens druk zijn. Ik haal straks lekker oliebollen bij de kraam.
Langs deze weg wens ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2023 en dank je wel voor al jullie leuke/lieve berichtjes van het afgelopen jaar ik heb ze allemaal met plezier gelezen.

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en MD design PK9114 kraft
mallen: LF767, CR1331, COL1437, COL1322, COL1393, LF snowball fight, LF a creature was stirring
stempels: CS1015
gelpen
.

9 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart met de drukke mevrouw muis.
    Lekker smullen van de oliebollen.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is zeer ijverig bezig, mooie kaart heb je gemaakt.
    Fijne jaarwisseling, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig kaartje Ellen, mijn man is nu aan het bakken. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een leukerd. Alvast een goede jaarwisseling. Tot het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje weer! Echt super voor vandaag. Mijn man gaat ook zo bakken. Doet hij elk jaar! Zo lekker....mmmmm....
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk idee zo'n oliebollenbakkende muis.
    Tot volgend jaar!! (dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk toepasselijk kaartje voor de laatste dag van het jaar Ellen!
    Bedankt voor alle lieve reacties op mijn blog van het afgelopen jaar!
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief Nieuwjaar toe!
    Lieve groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig kaartje met die oliebollenbakkende mevrouw Muis. Jij hebt het maar makkelijk om zo dichtbij oliebollen te kunnen kopen!
    Fijne jaarwisseling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is snoezig! Ook een fijne jaarwisseling voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen