vrijdag 3 november 2023

Angelique was jarig

Gisteren was Angelique jarig, maar omdat het gisteren kerst in blogland was plaats ik mijn kaart die naar haar toe ging vandaag.
De schattige varkentjes kochten ballonnen een cadeautje en maakten een taartje en daarna gingen ze op weg om het feest op te leuken, ik had al van Angelique gehoord dat zijn aangekomen, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met veel post en cadeautjes en dat de varkentjes braaf zijn geweest.

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Heffy doodle
mallen: CR1537, MFT gras
stempels: EC0187, EC0188
twin markers en gelpen

10 opmerkingen:

  1. Een mooie lieve felicitatie kaart met al die vrolijke varkentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een feestelijke en vrolijke kaart met die leuke biggetjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief met die varkentjes erop.
    Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit leuke verjaarskaartje zal ongetwijfeld hebben bijgedragen aan de feestvreugde.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke verjaardagskaart.
    De varkentjes blijven leuk
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd voor de jarige Angelique,fijn om te weten dat hij ontvangen is…ik heb nog niets gehoord dus vrees weer het ergste 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zien er zo vrolijk uit; klaar voor het feest! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een feestelijke kaart maakte je voor Angélique.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen