donderdag 23 november 2023

Capy holidays

Het is donderdag en dan is het altijd kerst in blogland bij 52 weeks to christmas, we zitten in week 47.

vandaag een kaart met een capybara een stempeltje uit een nieuw setje wat ik van de week heb gekocht, het zijn stempeltjes van Mama Elephant en allemaal verschillende capybara's jullie zullen ze wel vanzelf langs zien komen. Deze heeft vast mooie kerstballen bij elkaar gezocht om het mooi te gaan versieren.


Deze kaart doet ook mee met:



gebruikte materialen:

papier: Action, Heffy doodle en Md design PK9181 winterwonderland
mallen: COL1532
stempels: ME a capybara christmas
twin markers

29 opmerkingen:

  1. Het is een superleuk kaartje met dit geinig beestje!
    Zal ik eens vertellen dat ik nog nooit van een capybara gehoord had….en dan weet ik toch best veel over beestjes…waar blogland niet goed voor is 🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch even opgezocht wat een Capybara is, een soort zwijntje begrijp ik. Ik heb er nooit eerder van gehoord. Je hebt een leuke kaart gemaakt Ellen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lief kaartje .
    Leuk stempeltje heb je gekocht.
    Ik heb ook nog nooit van dat beestje gehoord .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch even opgezocht wat een Capybara is, een soort zwijntje begrijp ik. Nog niet eerder van gehoord. Je hebt een leuke kaart gemaakt Ellen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief kaartje Ellen, nieuwe huisdiertjes erbij...leuk.
    Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg lief kaartje maar ik ga eerst eens opzoeken wat een Capybara is! Nog nooit van gehoord!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toen ik je bericht las , was ik ook heel benieuwd wat capybara's voor beestjes zijn. Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar hij staat wel heel mooi te shinen op je kaart tussen de kerstballen. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk beestje is dat! Ik heb hem wel eens in de dierentuin gezien en de tekening lijkt goed! Leuke kaart.
    Lia xx (ook voor DT POE)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That's a cute little image Ellen, and you've chosen lovely, bright colours for it. I like the reverse scallop edges around the layered panels too. Fabulous mix of patterned paper!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met dit grappige beestje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kaartje met leuk stempeltje, Ellen! Maar een capybara, daarvan heb ik nog nooit gehoord :-) Heb even gegoogeld en ik herken ze wel, wist dus alleen hun naam niet...afgelopen weekend nog gezien in Beekse Bergen!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schattig kaartje. Leuk is die postzegelstans.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die dubbele postzegel ran en wat een schattig stempeltje als blikvanger. Mooi zoals je het kleurde!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje met dat stempeltje.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adorably cute cute card and image!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje in deze blauw tinten, mooi de postzegel randjes. Van capybara's had ik nog nooit gehoord.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart met je nieuwe diertje. ik ben nu al benieuwd naar de rest.
    Ik scrolde net even terug in je berichten en las het bericht over je man en je vader. Heel veel sterkte voor de komende tijd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje met dat grappige beest. Capybara....nog nooit van gehoord.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een wat?? Nee ook nog nooit van gehoord, maar hij ziet er lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Martina,
    Oeps, ook nog nooit van gehoord, maar het is een leukerd op jouw kaart!
    Succes met de ziekenhuistoestanden, hopelijk valt het allemaal wat mee voor jouw man.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wel een leukerd, maar ik moest echt goed kijken, want ik heb er nog nooit van gehoord.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een grappig lief kaartje Ellen!
    Ik heb ook nog nooit van capybara's gehoord, maar het is wel een leukerd. Ook je kaartje met de sneeuwbalgooiertjes is super leuk.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé Ellen. Wat lees ik hier nou?? Wát 'n nare berichten heb je over je man en je vader!! Ik hoop heel erg voor iedereen dat alles weer goed mag komen! Heel veel sterkte voor alle betrokkenen, ik denk aan je... 😔 En neem vooral je tijd voor andere dingen, je blog loopt niet weg en wij ook niet hoor! Je hebt weer een schattig Kerstkaartje gemaakt, evenals je andere kaartjes.
    Lieve GROET en Voorspoed, Wilma 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk !!!!
    Veel sterkte !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Adorable! Thank you for sharing with us at POE Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen