zaterdag 22 juni 2024

Oodles of noodles

Vandaag een kaart met mijn nieuwe stempels van Mama Elephant, dit is er 1 uit het setje, het zijn allemaal diertjes met noodles van daar de titel want zo heet dit setje. Ik heb de sketch gebruikt van de challenge van Hobbyvision, daar paste de stempels mooi op. Issie niet leuk geworden, ik vind stiekem van wel haha.

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Heffy doodle en Md PK9188 over teh rainbow
mallen: LF767, LF2732, CR1359, Cr1360
stempels: ME oodles of noodles
twin markers

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje en stempeltje, hopelijk wordt het varkentje niet verorberd bij de noodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker leuk geworden Ellen....wat een schattige stempel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Ellen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met een grappige stempel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Ellen met deze sketch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en dat stempeltje is hartstikke leuk!
    Ik denk n iet dat je spijt krijgt van een Rolodex. Zeker met die kleine stempels die jij gebruikt lijkt hij me handig.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een leuke kaart schattige stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk kaartje heb je gemaakt, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag trots zijn op je kaartje, is heel mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk deze kaart met dit stempeltje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kleuren en mooi papier bij elkaar. Weet niet zo goed wat ik van deze oodle-noodles vind... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen