vrijdag 7 juni 2024

Zomaar een kaartje

Allereerst dank je wel voor jullie reacties op mijn postzegel kaart van gisteren, ik zit hier te blozenšŸ˜Š ik vind deze mal zo leuk om iedere keer weer wat anders uit te proberen er zijn op internet ook zoveel ideeĆ«n om inspiratie op te doen en er dan mijn eigen draai weer aan te geven dus ga ik er lekker mee door en mogen jullie er ook van genieten.

Vandaag heb ik een kaart voor in de voorraad met een schattig olifantje, hij zit in het gras en heeft een mooi bloemetje geplukt, het leuke papier is uit een blok van Marianne design en heet over the rainbow.


gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Md PK9188 over the rainbow
mallen: COL1532, COL1521
stempels: CS1156
gelpen

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een hele leuke Ellen! En vooral doorgaan met de postzegel stans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dotje van een kaart Ellen!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schattige kaart geworden met dit lieve olifantje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje met het olifantje.
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat kleurverloop in de achtergrond, leuke olifantkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk schattig kaartje Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superschattig kaartje met het leuke olifantje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart met deze olifant. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt schattig. Mooi gemaakt Ellen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, mooie kleuren en dat olifantje is zo schattig. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel lieve kaart, leuk met het olifantje.

    BeantwoordenVerwijderen