zaterdag 9 mei 2026

Vrolijke post

Vandaag een mini kaartje voor moeders, voor bij de bloemen die ik vanmiddag voor haar meeneem voor moederdag. Kijk het schattige muisje toch, die wil zijn bloem vast niet afstaan, gelukkig maar dat ik die zelf meeneem😂


gebruikte materialen

papier: Wibra, Md PK9199 en PK9200 hello spring, Md stempelpapier
mallen:Waffle flower nesting postage collage
stempels: LF mice flower, ccl-es-stamp436
Twin markers
 

14 opmerkingen:

  1. Lief kaartje heb je gemaakt voor je moeder.
    Heel veel plezier vandaag bij haar.
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi lief kaartje Ellen........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Daar is ze vast blij mee.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje om bij de bos bloemen voor moeders te doen. Wie weet staat het muisje zijn bloem ter plekke nog af???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje!
    Fijne moederdag, die gaat je moeder zeker leuk vinden,muisje is zo leuk!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi minikaartje voor bij het bloemetje voor je moeder. Daar zal ze blij mee zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakte een heek lief kaartje met het schattige muisje, veel plezier vanmiddag bij je moeder,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een schattig kaartje voor je moeder gemaakt. Veel plezier samen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie, lieve kaart heb je voor je moeder gemaakt Ellen. Heel fris dat groen en dat muisje is een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt weer een super lief kaartje voor je moeder Ellen…leuk gedaan! Het is/was vast gezellig bij je moeder!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker vrolijke post! Heel lief afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje voor jou moeder. Mooi model, en mooi gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier gaat je moeder van genieten het is zo`n lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Ellen,
    Wat een lieve kaart maakte je voor moeders!
    Gaat ze blij mee zijn!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen