maandag 22 juni 2026

Long time no see

Vandaag een kaartje met highland koetjes, kijk ze daar nou staan, zijn ze niet schattig?? voor op de kaart wilden ze wel even poseren met hun bloementiara want dat staat wel koninklijk en daar houden deze dames van!!


Deze kaart doet mee met:
G&TAOL ( C voor cows)

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Lawn fawn, Me stempelpapier
mallen: Temu
stempels: LF highland cows

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart met deze lieve koetjes.
    De tekst slaat wel een beetje op mij. Ben een poos niet op blogger geweest om te reageren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ellen,
    Wat een super leuke koetjeskaart laat je hier zien!
    Hou je koel deze week!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met de Highland koetjes en hun leuke tiara's.
    Ik ben helemaal fan van Highlanders, ze zijn prachtig.
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen