Vandaag een kaartje met highland koetjes, kijk ze daar nou staan, zijn ze niet schattig?? voor op de kaart wilden ze wel even poseren met hun bloementiara want dat staat wel koninklijk en daar houden deze dames van!!
Deze kaart doet mee met:
G&TAOL ( C voor cows)
gebruikte materialen:
papier: Wibra, Lawn fawn, Me stempelpapier
mallen: Temu
stempels: LF highland cows

Wat een schattige kaart met deze lieve koetjes.
BeantwoordenVerwijderenDe tekst slaat wel een beetje op mij. Ben een poos niet op blogger geweest om te reageren.
Groetjes van Henriët
Hey Ellen,
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke koetjeskaart laat je hier zien!
Hou je koel deze week!
Liefs,
Nancy
Wat een schattig kaartje met de Highland koetjes en hun leuke tiara's.
BeantwoordenVerwijderenIk ben helemaal fan van Highlanders, ze zijn prachtig.
groetjes,
Ansx