woensdag 18 mei 2022

A little bird told me

Vandaag een heel erg kleurrijke kaart, dus zonnebrillen op haha, het staat wel fleurig op mijn blog en het is weer eens iets anders dan jullie van mij gewend zijn, gisteren zag ik bij Nicole dat de nieuwe lift challenge weer was begonnen en zij had ook zo'n kleurrijke kaart, de bedoeling is dat je een kaart lift met de angled ink blending techniek, dat wil  zeggen schuin inkt blenden of zo iets er staat een filmpje op de site ik heb er naar gekeken en ben meteen begonnen wat leuk om te doen en helemaal niet moeilijk als stempel heb ik gekozen voor een konijntje dat heel erg aandachtig luistert naar wat een vogeltje hem verteld.

en dit is het voorbeeld



gebruikte materialen:

papier: Wibra
mallen: LF767
stempels: HB meadow bunnies
twin markers, distress inkt en gelpen

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje met die lieve beestjes. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje is het geworden Ellen! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen