vrijdag 20 mei 2022

Life's a picnic with you

Ooh wat een drama met blogs op het moment, ik ben elke dag bezig om reacties van jullie over te zetten van uit de spambox, dus ook vanmorgen,  er stonden een hoop dubbele reacties ik weet niet waarom en die heb ik weggehaald, maar nu zijn  overal ook bij alle voorgaande posts alle reacties verwijderd, dus als jullie denken hè ik had gereageerd dan klopt dat maar het is allemaal weg ik weet het niet meer ik hoop dat dit gebeuren snel stopt en de reacties gewoon weer komen waar ze horen!

Vandaag een kaart met 2 picknickende muisjes ze zijn er met de auto op uit getrokken en hebben een gezellig plekje gevonden, kijk ze daar nu zitten in het gras en lekker smullen van een stukje kaas, het miertje komt ook eens kijken en likt even aan een gevallen ijsje hmmm dat is lekker.


gebruikte materialen:

papier: Wibra en Action
mallen: CR1537, CR1361
stempels: LF car critters, LF crazy antics
twin markers en distress inkt

13 opmerkingen:

  1. Heerlijk zomers kaart Ellen, de muisjes hebben het weer goed voor elkaar en ja blogger is erg irritant xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje Ellen, o ik begrijp je frustratie maar al te goed. Gisteren ook een heel veel in de spambox, allemaal handmatig erin zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een schattig zomers tafereeltje! De kaart verteld zo echt een verhaaltje! Hier hetzelfde verhaal met blogger, jou reactie gisteren zat ook in de spam.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooi kaartje. Laatste paar dagen ook enorm veel last van gedoe met blogger. Zie sommige posts ook niet en bijna alle reacties staan bij spam. Alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke picknick kaart Ellen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo'n beetje een stripje op een kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt wel een stripverhaal, Ellen. Weer heel leuk gedaan en dat miertje is een tof detail.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart . Lijkt inderdaad net een stripverhaal. Leyk bedacht. Die blogger is zeker irritant. Veel in de dpsm wat helemaal geen spam is.. zeker te hopen dat dit snel stopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Ellen, elk plaatje zijn eigen verhaaltje en inderdaad net een stripverhaal. Mooie kleuren heb je gebruikt, zo'n kleur autootje zou ik ook nog wel willen hihi. Ja Blogger is een drama op het moment.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, het bovenstaande wilde ik ook jet typen: net een stripverhaaltje.
    Superleuk gedaan.
    Wat een gedoe toch weer met blogger. Nou ja, we kunnen tenminste nog bloggen én het is een gratis programma waar wereldwijd heel veel mensenbgebruik van maken, heel complex om te bouwen en onderhouden. Zo kunnen we het 5enminste weer waarderen als alles goed loopt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een SUPER LEUKE pic-nic kaart is dit Ellen.
    Ik durf het bijna niet te schrijven.....ik heb gelukkig (nog) nergens last van.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje.
    En ik weet niet wat je bedoelt met omzetten van de reacties. Bij mij komen er ook in de spam, maar dan kan ik op een vinkje erachter klikken en komen ze automatisch onder het bericht te staan. En inderdaad soms dubbel, maar dat kan ook aan de mensen liggen die reageren, dat ze nog en keer typen, omdat ze hun reactie niet zien verschijnen. En inderdaad, wat Angelique schrijft: het is gratis...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje. Ook hier veel reacties die niet op mijn blog verschijnen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen