zondag 29 mei 2022

Diep in de zee

Vandaag een kaart met de muis, ze heeft haar duikdiploma gehaald en is nu druk aan het duiken, ze komt van alles tegen onderwater, van mooie vissen, tot schelpjes en mooie plantjes, wat geniet ze ervan.

Het idee kwam ik tegen op pinterest, ik heb mijn versie ervan gemaakt



Oeps bijna vergeten Ellie is vandaag jarig en ik stuurde deze kaart naar haar, langs deze weg wens ik haar een hele fijne dag toe.





gebruikte materialen:

papier: Wibra en Action, MFT sweet stack
mallen: CR1537, COL1437, COL1483, COL1431, CR1363, CR1364, DDD wolken mask
distress inkt

13 opmerkingen:

  1. En bedankt want nu heb ik de hele dag een liedje in m’n hoofd: diep in de zee, diep in de zeeeeee 🎶 van de kleine zeemeermin hihi.
    Je kaartje is super die stoere muis die zo diep durft….ook heb ik natuurlijk weer een aantal gemiste kaarten maar dat kan ook niet anders bij jou due trouw elke dag een kaart post…ik heb ze bekeken en sommige zag ik al op instagram voorbij komen en het zijn weer schatjes hoor Ellen. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een leuk kaartje hihi wat een toffe muis, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leukerd, met de muis als duiker, wat komt hij mooie dingen tegen in de onder waterwereld! Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart met het duikende muisje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk, toffe zwembroek! De muis heeft genoeg te ontdekken onder water. Ellie heeft ook een mooie kaart mogen ontvangen,mdie zal zich beslist jarig voelen met al die kaarten.
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldige kaart Ellen…zo lief met het muisje…leuk tafereeltje!
    Fijne dag, groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke diepzeekaart! Zo geinig, die muis. Is de enige die van onder water zwemmen houdt, denk ik. Het is duidelijk geen rat ;-)
    Je kaart voor Ellie is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart met de duikende muis. Er is genoeg te zien onder water.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die geniet er wel van, leuke kaart en ook de kaart voor je jarige.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke kaartjes en hopelijk kan die muis goed zwemmen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig kaartje met die duikende muis, is heel leuk bedacht.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met die duikende muis!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen