vrijdag 14 juli 2023

Proud as a peacock!

Vandaag heb ik een slimline kaart met de leuke pauw van Eline, hij zit op de tobbe de is omgevallen en er zitten bloemen in, wat is de pauw leuk om te maken ik heb hem nieuw, het is  wel even puzzelen hoe je de staart moet doen, daarvoor heb ik me laten inspireren op facebook en mijn eigen versie ervan gemaakt wat een leuk resultaat als die af is ik heb er ook wat plakpareltjes op geplakt dat geef nog wat meer accent op de staart.

gebruikte materialen:

papier: Wibra en Action
mallen: CR1537, COL1506, COL1530, CR1516, MFT gras
stempels: LF peacock before and after
plakpareltjes

12 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Ellen.
    Wij hebben elke dag een echtpaar pauw met kleintje in de voortuin lopen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je pauw mooi gelukt, Ellen! Leuke kaart is het geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die pauw en wat een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ellen met de trotse pauw.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart is dit Ellen. Je hebt de pauw inderdaad erg mooi opgebouwd! Ziet er heel fijn uit zo.
    Mooie dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart, daar mag je ook weer heel trots op zijn, de pauw heb je prachtig gemaakt. Ik heb hem ook nieuw, net voor mijn vakantie binnen gekregen dus die ligt nog in de verpakking. Maar ik ben heel regelmatig trots op mensen, dus die komt heus nog wel uit zijn plasticje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gemaakt. Is inderdaad wel een werk om die pauw in elkaar te krijgen. Maar dan heb je wel wat heel mooie. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de mooie pauw!

    groetjes van ANk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd gaaf om een pauw te zien, zeker zo strak verwerkt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi is hij he, die Pauw. Ik gaf hem Nelleke voor haar verjaardag, kan ik hem ook een keer lenen ;-) Je kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke!! Mooi met die pareltjes als accent.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een mooie kaart!! En je kaartje van hieronder is ook heel leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen