dinsdag 25 juli 2023

Time for tea

Allereerst dank je wel voor de vele reacties op mijn kaart van gisteren, ik heb zelf nog nooit een witte pauw gezien maar ik begrijp van velen van jullie dat dat heel mooi is.

Vandaag heb ik een mini label van wat restjes dp en een leuke stempeltje uit een setje van mama elephant, het konijntje zit zelfs in de beker, de deksel hangt op zijn oor het luiaardje houdt zich goed vast aan de zijkant. Ik heb vorige week een setje stempels gekocht met allerlei stempeltjes voor koffie thee en chocolade en daar ben ik wel blij mee want de stempeltjes met dit thema van Md zijn nergens meer te krijgen dus zullen jullie de komende tijd nog wel meer kaarten langs zien komen met dit thema.


gebruikte materialen:

papier Wibra, Md en Heffy doodle
mallen: LF2732, CR1551, gummiapan
stempels: ME hot cocoa, HD tea sentiments
twin markers

9 opmerkingen:

  1. Oh wat schattig dat konijntje dat onder het dekseltje vandaan kijkt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi label heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief labeltje heb je gemaakt! Soms kom je op Facebook nog tweedehands stempels ervan tegen, maar die gaan altijd ook heel snel... Deze stempels zijn ook erg leuk en even wat anders dan die van MD die je al veel ziet, leuk die variatie!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke labelkaart Ellen.Deze stempels zijn best leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk label met de schattige stempeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig labeltje. Leuk voor aan een thee-cadeautje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig weer Ellen, leuk gedaan!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je die stempeltjes kon scoren! En je kaart is heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Ellen en wat een mooie kleuren gebruikte je xx

    BeantwoordenVerwijderen