vrijdag 28 juli 2023

Sending a mole lotta love

Allereerst dank je wel voor de leuke reacties op mijn kaartje van gisteren, ik heb ze met heel veel plezier gelezen.

Vandaag heb ik een heel simpel CAS kaartje van wat restjes papier want dat moet ook op, en dat is lastig want er komt steeds bij haha, maar goed restjes zijn restjes en voor dit soort kaartjes prima geschikt. Deze keer heb ik stempeltjes gebruikt van Heffy doodle met 2 schattige molletjes, kijk zo lief  hoe het vrouwtje een roosje krijgt.


gebruikte materialen:

papier: Wibra, Lawn fawn en Heffy doodle
mallen: LF767
stempels: HD mola lotta love
twin markers

10 opmerkingen:

  1. Simpel maar heel mooi en lief Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje hoor! toch knap vind ik dat weer zo'n CASkaartje! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt inmiddels alweer veel mooie en lieve kaartjes gemaakt Ellen. Deze is ook erg lief met het molletje wat een roosje geeft! Leuk gedaan zo.
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke mollen kaart.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zoals de ene mol de andere de liefde verklaart! Schattig kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker lief! En ja, die restjes raken soms gewoon niet op. Ik bewaar ze per blokje in een gripzakje, dan weet ik precies wat ik nog kan doen met restjes van 1 blokje....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje weer Ellen…top hoe je dit altijd weer voor elkaar krijgt want ik vind CAS best lastig!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat lief! Knap met zo weinig middelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tekst voor bij deze leuke dieren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik smelt van die kleine molletjes….een hele leuke kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen