zondag 31 december 2023

Oud en nieuw

En dan is het zo ver en is het oud jaarsdag, een bewogen jaar met up en downs, vooral de keelkanker van mijn man is er in gehakt en hij zit nog volop in de de bestralingen, hij moet nu nog 2 weken en dan wordt er gekeken of het heeft geholpen en wat er verder gaat gebeuren.
Langs deze weg wil ik jullie een fijne jaarwisseling toe wensen en een goed en creatief 2024, dank je wel voor jullie bezoekjes en berichtjes die jullie hebben achtergelaten, ik heb ze met plezier gelezen en ze waren ook tot steun de laatste tijd.
Dan nu mijn allerlaatste kaart voor dit jaar, de muisjes zijn weer gaan borduren en deze keer is het een vuurpijl geworden er wordt nog een sterretje bij gemaakt en eentje houdt een borduurring omhoog met 2024 erop.

Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Action, Heffy doodle en Md PB7067 winter dreams
mallen: LF1719, LF767, LF3093
stempels: LFsew ver much, LF oh wat fun
borduurpatroontje LF
twin markers en gelpen

10 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje en ik wens jou en je man een heel goed en voorspoedig 2024 jaar toe!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, ik vind het geborduurde gedeelte er zo leuk bij.
    Ik wens jou en je man ook een heel mooi 2914 en nu maar duimen dat de bestralingen hun werk hebben gedaan.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart, fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2024.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat verschrikkelijke nieuws zal bij jullie het jaar absoluut tekenen, ik hoop van harte dat 2024 het jaar van herstel blijkt te zijn.
    Je laatste kaart van 2024 is een heel leuke, die muisjes hebben tenminste veilig vuurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart en ik wens jou en je man een heel gezond en voorspoedig nieuwjaar toe.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die combinatie van zelf geborduurd en een muisje dat borduurt!
    Hoop voor 2024 dat het met de gezondheid van je man goed gaat en jij gezond blijft en dat er veel creatiefs uit je handen mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een leuke kaart met de muisjes en de borduurring.
    Hopelijk in het nieuwe jaar goede berichten voor je man.
    Goede jaarwisseling en tot in 2024!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart Ellen, ook de allerbeste wensen voor jouw
    En hartelijk groet van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje waar je alles zo leuk gecombineerd hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke nieuwjaarskaart met het borduurthema Ellen. Leuk de muisjes en de vuurpijl. Jij en je man ook de beste wensen en we hopen dat 2024 het goede met jullie en met ons mag voorhebben.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen