zondag 10 december 2023

Sending christmas cheer

Vandaag een kaart met de nieuwe mal van Md, deze keer met de ijsbeer stempel, het idee komt van Marleen, maar ik heb mijn versie ervan gemaakt, een paar stickertjes erin geplakt en een plaatje uit het knipvel op maat gemaakt. Ik blijf het een leuke mal vinden soms wel lastig hoe je hem neer legt want hij is vrij groot maar dat maakt het wel leuk om zo te puzzelen.

Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Action
mallen: LR0839
stempels: EC0193. EC0149
knipvel: AK0088
Stickers: CA3190
twin markers en gelpen

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supergave kaart met leuke ijsbeertjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze mal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een superleuke kaart geworden, Ellen. Hier ligt hij op mijn bureau te wachten....ben benieuwd wat het gaat worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met al die beertjes Ellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met al die beertjes Ellen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk met al die beertjes Ellen.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart met de beertjes Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Een mooi kaartje heb je gemaakt met deze mal! Leuk al die cirkels. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook weer zo leuk. Je kunt echt alle kanten op met deze stans. Ik heb er gisteren een langwerpige kaart mee gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met die leuke stans. Ik heb er ook naar gekeken, maar vond hem toch wel prijzig.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaart is het! Ik zag ook al dat iemand hem verkleind had, die stans, voor op een kleinere kaart. Stond ook heel mooi. Of was jij dat? (Soms weet ik niet meer bij wie ik wat gezien heb)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke kaart met deze nieuwe mal, zo lief met die ijsbeertjes (tot je een echte tegenkomt, brr, dat is toch minder, haha)
    De kaarten van de afgelopen dagen zijn ook heel leuk, die met de pinguïns is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Misschien vind ik deze nog wel de leukste met deze cirkel stans! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. many thanks for sharing your 'B for Bears' card with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love these cute Polar Bears. Thanks for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen