donderdag 21 december 2023

Roodborstjes in de sneeuw

Het is donderdag en dan is het altijd kerst in blogland bij 52 weeks to christmas, we zitten in week 51, nog een week te gaan en dan beginnen we in januari weer op nieuw. Vandaag heb ik een kaart met de nieuwe vogeltjes van Marianne design, ik heb er lang over gedacht om ze te kopen, want ik heb de oude vogeltjes ook maar met deze kun je veel meer verschillende vogeltjes maken en ik zag er zulke leuke voorbeelden mee langs komen dat ik ze toch heb aangeschaft, ik ben eenvoudig begonnen met een achtergrondvel van Eline en heb daar 2 roodborstjes op gezet, heel simpel maar zo heb je snel een leuke kaart.

Deze kaart doet ook mee met:




gebruikte materialen:

papier: Action en AK0091
mallen: COL1534
gelpen

34 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje met de vogeltjes, zo leuk in het winterse landschap.
    Ik heb ook heel lang nagedacht en ik weet zeker dat ze nu onder de kerstboom liggen .
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn ook schattige vogeltjes je maakte er een mooie kaart mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zegt heel simpel, maar ik vind het een heel mooi kaartje, en met die sneeuw er zo bij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meer heeft een kaartje niet nodig….superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik zit met dezelfde twijfel. Misschien voor mijn verjaardag....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig kaartje.
    Ik ga ook eens op zoek naar zo'n achtergrondvel. Erg handig voor vogeltjes en andere dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Ellen en de kleuren zijn prachtig bij elkaar. Ik heb het vogeltje ook en heb er ook geen spijt van. Hij is zo leuk en veelzijdig.

    Lieve groet en hele fijne kerstdagen, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schat van een kaartje...en inderdaad Ellen , alleen die pootjes al die erbij zitten, ze zijn echt leuk hier kreeg Merit ze van de SINT!!!
    Gezellig dat je je wekelijkse kerst/winter kaart hier laat zien, we waarderen je deelname heel erg...
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, wat leuk de roodborstjes! Ik vind het echt een leuke snijmallenset. Jij hebt er een mooi kaartje mee gemaakt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met de vogeltjes Ellen.
    Ze zijn zo leuk.
    Hier liggen ze ook,maar nog geen tijd gehad.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart , met deze leuke vogels, fijne feestdagen
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zitten ze daar gezellig op de takjes! Hier geen sneeuw met de kerst vrees ik
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn zo leuk deze vogeltjes, en je hebt er een heel toffe kaart mee gemaakt. Ik had hetzelfde dilemma , ik heb die "oude" vogeltjes ook en ben ook gezwicht. Er zijn al veel mallen die voor de tweede keer uitkomen. Fijne feestdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb de vogeltjes ook, en je kan er inderdaad alle kanten mee op, erg mooi gemaakt dit kaartje. Fijne feestdagen en bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, super schattig die vogeltjes, ik heb ze uiteindelijk ook aangeschaft en met die achtergrondjes heb je inderdaad snel een super mooie kaart.
    Ik wens je heel gezellige Kerstdagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuke kerstkaart met de vogeltjes Ellen. Bij mij liggen de vogeltjes nog te wachten. Leuk om ze op de achtergrond te plaatsen. Staat zo chique. Nog hartelijk bedankt voor je leuke kerstkaart met het schattige ijsbeertje en de pinguïn.
    Heel fijne feestdagen,
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart en die vogeltjes zijn zeker schattig. Ik kon ze ook niet weerstaan!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja dat is zeker een mooi vogeltje! Heb er ook over gedacht en dan denk ik hetzelfde als jij, ik heb al een vogeltje! Maar deze zijn wel weer erg leuk! Een mooi kaartje heb je ermee gemaakt! Leuk gedaan met die besjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Voor jou ook fijne dagen en een gezond nieuwjaar. Hopelijk zien we elkaar volgend jaar weer bij 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Groot gelijk dat je ze gekocht hebt, ze zijn schattig. En met de kleine onderdeeltjes ben je toch wel even bezig met deze "eenvoudige" kaart.
    Fijne feestdagen gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie winterse kaart heb je met die lieve vogeltjes gemaakt Ellen. Fijne, knusse dagen gewenst.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. You winter birds gathering berries are fantastic against the badkground. Thanks for adding them to the Challenge at Double D. Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze vogeltjes heb ik ook gekocht, het zijn de enige diertjes die ik heb, want ik vind dat in elkaar zo'n gepruts. Jij brengt me op een idee, ik heb dat achtergrondvel ook gekocht. Het is een superleuke kaart geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt een superleuke kaart gemaakt. Leuk zijn deze vogeltjes.mik heb de oudere nog. Ga er straks ook weer eens iets mee maken. Ik wil jou bedanken voor de kaarten die ik van je kreeg voor mijn verjaardag en kerst. Mijn kaarten zijn nog onderweg. Alvast fijne feestdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje heb je gemaakt Ellen....het is echt een PLAATJE!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart,die vogels zijn superleuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twijfel ook nog steeds over de vogeltjes, schitterend kaartje heb je ermee gemaakt.
    Wens je heel mooie kerstdagen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattige kaart met die lieve vogeltjes en de leuke rode besjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is een super lief kaartje met die mooie vogeltjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OMG what a 'tweet' card! Thanks so much for joining in the fun at our Double D & Peace on Earth challenges! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superleuk! Ik heb de vogeltjes van Sint gekregen. Nu even rustig de tijd vinden om net zo'n soort kaartje te maken, want ik heb het knipvel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey Ellen,
    Wat een leuke kaart werd het met deze vogels op de mooie achtergrond.
    Dankjewel ook voor jouw mooie kerstkaart, deze zat eergisteren in de bus. Het is de leukerd die op jouw blogpost van 14 december staat te zingen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel leuke kaart, Ellen! Die vogeltjes zijn zo snoezig!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen