vrijdag 29 maart 2024

Margreet was jarig

Gisteren was Margreet jarig maar ivm kerstdonderdag plaats ik de kaar vandaag, ze heef al laten weten dat de kaart is aangekomen en dat is altijd fijn. Ik heb een vrolijk lente kaartje voor haar gemaakt met een vlindertje en een rups die een mooie bloem uit zoeken om mee te nemen om op visite te gaan.
Langs deze weg als nog gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag heeft gehad met heel veel post.

Deze kaart doet mee met:




gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en  Md PK9186early spring
mallen: LF767, LR0205, CR1355, COL1539, COL1538
gelpen

13 opmerkingen:

  1. Een echt lentetafereeltje. Heel vrolijk kaartje.
    Nu maar hopen dat we ook echt lente gaan krijgen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi met deze zachte kleuren
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ellen,
    Super mooi is deze verjaardagskaart voor Margreet!
    Een echt lentesfeertje, hopelijk duurt het niet lang voor het ook hier weer lekker weer is...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig deze lieve lentekaart, van buiten moeten we het niet hebben helaas.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een mooie frisse verjaardags kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk regelmatig naar dit mooie lentekaartje dat ik voor mijn verjaardag kreeg. Dan word ik weer vrolijk, want dat word je niet als je naar buiten kijkt.
    Fijne Paasdagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief kaartje maakte je voor Margreet, erg leuk gedaan met de schattige beestjes!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met die lieve vlinder en leuke rups Ellen. Ik heb deze stans ook maar vind het veel gepuzzel dus nog steeds mee bezig.
    Ik heb ook nog op je leuke kerstkaart gereageerd maar die staat in je spam.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig, echt lente inderdaad en zo te lezen valt het erg in de smaak bij Margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een heel toffe lentekaart voor Margreet gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke verjaardagskaart voor Margreet.
    Leuke voorjaarskaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen