vrijdag 1 maart 2024

Vlinderkusjes

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties, berichtjes en voor al de leuke kaarten die ik heb ontvangen, wat was dat een plezier om te lezen en te bekijken, wat heb ik me jarig gevoeld, volgens mij heb ik iedereen bedankt ervoor, ik zal er nog een foto van maken van de week. Eveneens ben ik ontzettend verwend met mooie knutselspulletjes die zullen jullie allemaal binnenkort wel voorbij zien komen.
Vandaag heb ik een kaart met de leuke vlinders en rups van Md weer in lekkere frisse kleurtjes, want het is buiten zo grauw.

Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Md PK9183 sweet flowers
mallen: CR1537, COL1538, COL1539
stempels: CS1156
gelpen

14 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijk dagje Ellen…fijn!!
    Ooooh dit is een heel leuk kaartje met de schattige vlinders en rups xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ook wel zo`n feestelijke dag als hij om de 4 jaar komt nietwaar, genieten Ellen. Je kaartje is zo vrolijk je krijgt er een blij gevoel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een leuke verjaardag Ellen!
    Wat een enig kaartje met de vlinders en de rups. Lekker vrolijk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattige kaart Ellen, leuk dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super kaartje Ellen!! En wat fijn dat je zo verwend met knutselspullen.
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je 15 e verjaardag!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een lief kaartje weer vandaag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje met de vlinders en rups.
    Heel erg leuk met deze frisse kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk , laat de vlinders maar weer komen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je een fijne verjaardag hebt gehad.
    Nu nog na genieten.
    Je kaartje is weer een juweeltje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart met de vlinders en de rups.
    Ben benieuwd naar je nieuwe knutselspullen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De vrolijkheid spat van het scherm af met deze leuke vlinders en rups.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, frisse kaart, mooi met deze nieuwe materialen!
    Bedankt voor je deelname aan onze geometrische challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad, tsja, je wordt maar 1x 60 hè 🙃🤪🤣
    Je kaart is superleuk, jij hebt vast zin in de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje! Altijd leuk om van die kadertjes te maken!
    Mooi dat je je zo jarig gevoeld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen