maandag 18 maart 2024

Vrolijk pasen

Vandaag een slimline met het leuke papier uit het blok van Marianne design early spring, natuurlijk mochten de schattige konijntjes hierbij niet ontbreken deze keer gaan ze eitjes zoeken, zouden ze ze kunnen vinden?? De inspiratie komt van een filmpje op you tube, ik heb mijn versie ervan gemaakt.

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en PK9186 early spring, PB7042 Eline's buitenhuis
mallen: CR1537, LR0205, COL1425, LR0850, CR1354, MFT gras
stempels: KJ1705

17 opmerkingen:

  1. Hey Ellen,
    Wat een spetterend kaartje op vrijdag, een lief vogelkaartje op zaterdag, een mooi verenkaartje op zondag zie ik hier. En jouw paaskaartje is ook weer top!
    Hier probeer ik ook wat paaskaarten te maken vandaag. Ben de zetel een beetje beu...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk en lief kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met de schattige konijntjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke paaskaart heb je zo gemaakt, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kart met de konijntjes Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn die schattige konijntjes toch dankbaar om leuke kaartjes mee te maken. Ik hoop dat ze de eieren kunnen vinden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi deze paaskaart. De konijntjes zijn erg mooi.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super lief kaartje en je kaartje hieronder is ook erg leuk en wat goed bedacht die pen met die veer! Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel veel knutselspullen heb maar geen enkele veer.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk schattig kaartje met de konijntjes Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke vrolijke kaart in lentesfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een schattig kaartje met de konijntjes, de eitjes gaan ze vast vinden, wat zullen ze smullen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit weer leuk gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gezellig kaartje! Komt ook door het ruitjes papier denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die konijntjes zijn zo gaaf! Hele frisse kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig die konijntjes, het is een mooie paaskaart
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is ook schattig met de leuke konijntjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen