En nog een topplekje gehaald
gebruikte materialen:
papier: Wibra, Action en Md stempelpapier
mallen: LF767, Waffle flower postzegelmal + mask, CDSC-0030 background scenery
stempels: LF higland cows
Caran d'ache pablo kleurpotloden en distress inkt
Op deze site vind je mijn zelfgemaakte kaartjes. Ooit ben ik begonnen met 3d, Inmiddels is er veel veranderd en zijn er heel veel leuke, mooie mallen en stempels te koop. Stempel- en scrapkaarten zijn mijn favoriete kaarten om te maken. En natuurlijk heb ik mijn onmisbare Press boss pro bij de hand. Ik vind het leuk dat jullie langskomen en berichtjes achterlaten het is geweldig om te lezen wat jullie van mijn kaartjes vinden
een mooie kaart Ellen........gr karin
BeantwoordenVerwijderenSuper leuke postzegel kaart met de highland koetjes Ellen.
BeantwoordenVerwijderenSchattig kaartje.
Groetjes Elle-Jeanne
Ik smelt helemaal van deze schatjes (of komt het toch van het weer.....).
BeantwoordenVerwijderenWat een enig kaartje!
Groetjes van Henriët
Ze zijn schattig en zo leuk op de postzegelmal.
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je topplekje!
groetjes van Ank
Enige kaart Ellen en proficiat met je toppertje!
BeantwoordenVerwijderenHeel leuk, net als al je Lawn Fawn kaarten.
BeantwoordenVerwijderenLia xx
Heel erg leuk deze kaart met alle schetsen hooglanders. Wij zien ze weleens als we wandelen. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenEen superleuke kaart met die vrolijke "postzegels " Ellen. Gefeliciteerd met je toppertje, die was ook al zo mooi, leuk!
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
De koetjes zijn echt te leuk!!! en je kaartje ook.
BeantwoordenVerwijderenDie highland koetjes doen het geweldig op deze leuk kaart! Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
En gefeliciteerd met je topper!
BeantwoordenVerwijderenSuper schattig zijn ze met die lange haarlokken. Leuk opgemaakt in de postzegelmal!!! Veel plezier bij je moeder als je nog gaat vandaag...
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid
Superleuke kaart heb je gemaakt met de Highland koetjes en van harte gefeliciteerd met je topper,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Geweldige kaart en leuk je topper !
BeantwoordenVerwijderenIn het echt vind ik de Highland koeien ook zo leuk. Op jouw gave kaart zijn ze ook tof. Heel vrolijk kaartje. Proficiat met je topper!
BeantwoordenVerwijderenMooi kaartje met die Highlanders
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je winnend kaartje
Groetjes Rina