zaterdag 27 juni 2026

High there

Vandaag weer eens een kaart met de postzegelmal, deze keer met de leuke highland koetjes van Lawn fawn, kijk ze nou eens zo blij als ze zijn in de wei zijn, ze niet schattig ?? 

En nog een topplekje gehaald




gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Md stempelpapier
mallen: LF767, Waffle flower postzegelmal + mask, CDSC-0030 background scenery
stempels: LF higland cows
Caran d'ache pablo kleurpotloden en distress inkt

16 opmerkingen:

  1. Super leuke postzegel kaart met de highland koetjes Ellen.
    Schattig kaartje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik smelt helemaal van deze schatjes (of komt het toch van het weer.....).
    Wat een enig kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schattig en zo leuk op de postzegelmal.
    Gefeliciteerd met je topplekje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enige kaart Ellen en proficiat met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, net als al je Lawn Fawn kaarten.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk deze kaart met alle schetsen hooglanders. Wij zien ze weleens als we wandelen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuke kaart met die vrolijke "postzegels " Ellen. Gefeliciteerd met je toppertje, die was ook al zo mooi, leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De koetjes zijn echt te leuk!!! en je kaartje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die highland koetjes doen het geweldig op deze leuk kaart! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig zijn ze met die lange haarlokken. Leuk opgemaakt in de postzegelmal!!! Veel plezier bij je moeder als je nog gaat vandaag...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart heb je gemaakt met de Highland koetjes en van harte gefeliciteerd met je topper,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart en leuk je topper !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In het echt vind ik de Highland koeien ook zo leuk. Op jouw gave kaart zijn ze ook tof. Heel vrolijk kaartje. Proficiat met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje met die Highlanders
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen