vrijdag 22 maart 2019

Enjoy the ride

Vandaag een kaartje met de schattige Lawn fawn stempeltjes ze zitten in de achtbaan en hebben het ontzettend naar hun zin. Het mooie papier is van de action dat zat van de week ineens in mijn mandje.
Deze kaart doet mee met de challenge van Lawn fawn met thema : case your self, in heb me laten inspireren door vroeger in de Efteling in de achtbaan

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: LF1695, CR1391
stempels: LF1694 coaster critters

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Ellen.
    Bij mij valt ook wel eens wat in mijn mandje bij de Action.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gut-te-gut, ze verzinnen ook van alles. Geweldig. Jouw kaartje is enig. Heb ik ook wel eens bij Action..... oeps wat ligt daar nou in mijn mandje? Papier 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk zeg! Ik heb het papier inderdaad laatst bij de action gezien, heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik denk dat er bij iedereen wel eens iets in het mandje valt, blijft leuk toch? Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje Ellen, leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk efteling kaart, waar je inspiratie al niet vandaan kan komen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, die diertjes met zijn allen in de achtbaan! Heel vrolijk kaartje, Ellen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje, super mooi gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute card! I love the roller coaster set so much, you card is just amazing! Thank you for playing the Lawn Fawnatics Challenge!
    -Samantha

    BeantwoordenVerwijderen