zondag 31 maart 2019

Go ahead, toot your own horn!

Allereerst Ellen welkom als mijn nieuwe volger, ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn kaartjes.
Vandaag weer een kaartje met mijn magic picture changer, oooh wat is het een leuke stans om kaartjes mee te maken, ik heb nu gekozen voor de diertjes van Lawn fawn critter concert. Wat doen ze hun best om een leuk liedje te spelen. Deze kaart doet mee met de challenge van Lawn fawn  met thema: case yourself,  ik heb gekozen voor mijn koor om dat ik leuk vind en ook inspiratie uit kan halen.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: LF1683, LF1903
stempels: LF1682 critter concert
kleurpotloden van Bruijnzeel

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk systeem zit er in je kaart verstopt, heel verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, super mooi gedaan met de diertjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk grappig verrassend kaartje .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk verrassend kaartje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome cards and so cute! I love the changing picture with the musical theme and the cute little music notes floating around! Thank you so much for sharing this beaty with us at Lawn Fawnatics -Grace

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk ding is dat de magic picture changer. Je kaartje krijgt er zeker iets extra's door en het geeft een gaaf effect, zeker als je ook nog eens deze lieve diertjes gebruikt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen