maandag 11 maart 2019

Maura en Caroline jarig

Vandaag 2 kaartjes omdat er 2 jarigen zijn Maura en Caroline. Ze hebben allebei hun kaartje ontvangen, De eerste is voor Maura met de schattige Lawn fawn stempeltjes omdat ik weet dat ze die leuk vind. Het dessin papier is van Md design en zijn verschillende kleurtjes die allemaal bij elkaar passen.

Het tweede kaartje is voor Caroline, een kaartje met de ondeugende aapjes van Eline zij zitten in de feestcommissie. Volgens mij vieren ze hun eigen feestje. Het dessinpapier hierbij komt van boekenvoordeel ook hele mooie kleurtjes 
Ik wens jullie allebei een hele fijne dag

12 opmerkingen:

  1. Wat een grappige en feestelijke kaarten heb je gemaakt voor de jarige jobjes Ellen!
    2 zo verschillende en ik zou niet kunnen kiezen welke ik mooier vind....
    Fijne maandag en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze tof.
    Vooral nummer 1. Ik heb ze ook maar nog niet mee gestempeld! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel leuke kaartjes Ellen, op mijn blog een 3e jarige Jet ..we zijn er maar druk mee😉!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. twee hele leuke vrolijke kaartjes voor de jarigen.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kaarten voor de jarigen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje voor mij is zo leuk en was de eerste kaart die ik ruim op tijd mocht ontvangen! De aapjes staan hier dus al een poosje uitbundig feest te vieren hoor haha. Dank je wel!
    Groetejs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaartjes voor de verjaardagen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk, allebei, heel feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes! Allebei heel verschillend, maar o zo leuk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten heb je gemaakt voor de jarigen.
    Wat een leuk idee om de aapjes een bosje bloemen mee te geven.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten voor de jarigen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig, ben er erg blij mee:)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen