vrijdag 22 november 2019

Herfst

Vandaag nog een herfstkaartje vind ze zo leuk om te maken met al die frisse kleurtjes, deze keer met het vosje gewoon omdat dat ie zo schattig is. Hij zit in het gras en kijkt naar de paddenstoeltjes, boven in hangt een spinnenweb en het spinnetje hangt eraan en denkt zal ik op die paddenstoel gaan zitten of niet.
Het leuke de papier komt ook van de action en is net zoals het papier van gisteren ook zomaar in mijn mandje beland. Ja, zo gaat dat bij de action je gaat voor iets heel anders naar binnen  (ik ging kijken voor pannenlappen) en je komt met hele andere dingen weer naar buiten hahaha. maar dat is het nadeel als je bij ons de action in loopt heb je gelijk de hobby artikelen dus is het altijd oh effe kijken of er nog iets nieuws is, ik vind dat ze dat maar moeten verplaatsen naar het midden van de winkel dan is de verleiding makkelijker te weerstaan, maar ja dit hebben ze natuurlijk zo gepland omdat ze weten dat ik kom hahahha.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: CR1360, CR1355, COL1355, COL1368, 6002/1325

12 opmerkingen:

  1. Ja dát MOET wel zó zijn Ellen want waar ik ga liggen de spulletjes ergens in het midden whahaaa maar oh wát ligt er weer veel leuks...ik wilde dit jaar NIETS kopen aan papier maar van de week tóch weer zo'n gaaf groot kerstblok in mijn mandje. Dit vosjespapier is ook té leuk, perfect voor dit schatje (blijft mijn favoriete vosje!).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi papier! Zou bij mij ook in het mandje belanden!
    Heel mooi kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, je hebt een mooi excuus dat je bij de Action met de verkeerde dingen thuis komt. Je kaart is heel leuk met dat mooie papier en het leuke vosje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig kaartje Ellen en zo'n mooi papier ! Ik begrijp dat je dat niet kon laten liggen, je had het ook gewoon echt nodig voor bij het leuke vosje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje en je papier is weer prachtig!Een leuke spinnenweb in de hoek! brr!een mooi kaartje hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha daar heb ik nou nooit last van bij de Action dat er zomaar iets in mijn mandje beland! Erg leuk papier en dat matcht weer super met het vosje. Een mooi geheel zo!

    Groetjes

    Rimmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje en zo herkenbaar dat er iets zomaar in je mandje valt haha. Dat heb ik ook altijd bij de Ikea, kom er altijd met iets vandaan.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar hihi je komt voor douchegel en gast naar huis met hobby spullen. Je kaartjes is schattig. Fijn weekend groetjes y.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat herken ik ook wel hoor van de Action, denk iedereen wel, haha.
    Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige zachte herfsttinten heb je gebruikt.
    Heel erg mooi en bescheiden

    fijn weekend Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook weer een leukerd! Mooi DP en dat 'moet' gewoon gebruikt worden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk hoe je de vosjes gecombineerd hebt op je mooie kaart Ellen. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen