vrijdag 29 november 2019

Oehoe, oehoe

Allereerst een welkom voor mijn nieuwe volger Gerrina, leuk dat je er bent ik hoop dat ik je met mijn kaartjes kan inspireren.
Eveneens dank je wel voor al jullie leuke berichtjes op mijn kaart van gisteren ik heb ze met plezier gelezen en ook begrepen uit sommige berichten dat jullie denken dat ik mijn kerstboom al heb staan. Haha wel wat vroeg hoor, maar ik zal jullie verklappen dat ik al heel lang geen kerstboom meer neerzet omdat hij altijd in de weg stond en ik dan niet meer in mijn kasten kon. Tegenwoordig maak ik het gezellig met wat kleine dingetjes; een stalletje, een engeltjes koortje, huisje enz. en dat meestal ongeveer 2 weken voor de kerst.
Maar nu mijn kaartje voor vandaag deze keer met het schattige uiltje het is niet echt kerst maar een winter kaart, het uiltje is lekker warm ingepakt want het is koud buiten, het leuke dp papier is van de action en het geheel gecombineerd met verschillende mallen en alles bij elkaar geeft dat een leuk effect

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: LR0242, DF3407, CR1360, COL1475, COL1463 label van de action
gelpen

12 opmerkingen:

  1. Een heel vrolijk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk deze winterse uil!
    Ook je muis van gisteren is tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverd je uil, mooi kaartje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel toffe kaart met het uiltje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met het winters uiltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat uiltje doet het heel goed op je kaartje. Het kan inderdaad voor een winterskaartje maar ook voor een kerstkaartje verstuurd worden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk winters kaartje met die lieve uiltje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kan het ook gezellig kerstig maken zonder kerstboom :-) Hele mooie kerstkaart! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaart Ellen. Leuk dp gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja met zo’n lief uiltje op je kaart heb je al een mooie kaart maar je hebt er ook nog eens een prachtig geheel van gemaakt met het kleurrijke papier,prachtig Ellen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig kaartje met dit leuke aangeklede uiltje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen