zondag 24 november 2019

Kerstknuffels

Vandaag weer een kaartje met het wasbeertje ik blijf hem zo leuk vinden dat ik hem steeds weer pak voor op mijn kaart. Deze keer ben ik een beetje aan het spelen geweest met basismallen en daar bij het wasbeertje gecombineerd, hij is eenvoudig maar toch geeft het wel een leuk effect vind ik.
Het mooie dp papier is van de action.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: CR1390, CR1360, COL1472, COL1438
tekst is gemaakt in Word
stickertje en gelpen

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de wasbeer erop.
    Mooie kleuren van het papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart met het wasbeertje, het is er echt eentje om te knuffelen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook een scheetje en de papiertjes heb je zó leuk gecombineerd plus het ruitje weer op zijn dasje terug laten komen, leuk!
    Dank voor je tip maar je wilt niét weten hoe vaak ik zo'n tutorial heb bekeken..ik bak er gewoon hélemaal niks van dus ben blij dat ik nu een stansje heb en weet hoe het moet!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superlief kaartje, ja, het wasbeertje blijft schattig! groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer snoezig met zijn bijpassende winter outfit.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schatje Ellen, je hebt er prachtig papier bij gecombineerd.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geworden Ellen! Soms hoeft het ook helemaal niet ingewikkeld, het wasbeertje heeft wel een superleuk mutsje en sjaal! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen