vrijdag 8 mei 2020

Chocolate

Vandaag mag het wasbeertje weer eens op mijn kaart, hij drinkt een kopje warme chocola, zie je hem blazen om zijn tong niet te verbranden?? Ik heb al eens eerder een kaart gemaakt met de muis die drinkt uit het kopje en nu kwam ik op het idee om het wasbeertje er voor te gebruiken.
Het leuke papier komt van het boekenvoordeel ik was er voor een rolletje tape en kwam langs de bak afgeprijste artikelen en toen lag het zomaar in eens in mijn mandje samen met nog een ander blokje oeps!!

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: CR1390, CR1331, COL1472, LR0462
stempel: COL1365

12 opmerkingen:

  1. Ik zag deze leukerd al op clubs staan Ellen. Wat heb je dat leuk gedaan,zo lief die kleine handjes om de warme beker. En wat een mooi papier zeg, ik ben daar ook al zo lang niet geweest en daar hebben ze ook hele leuke hobbyspeeltjes. Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach kijk die wasbeer eens blazen, maar dapper zijn kopje blijven vasthouden.
    Ik had gisteren wat papierblokken van de action die spontaan in mijn karretje lagen 😉.
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig dat wasbeertje op je kaart, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje weer! Zo leuk dat wasbeertje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat snoezig, dat wasbeertje met een kopje warme choco. Ik krijg er spontaan zin in warme chocolademelk van.. maar zit hier met een kopje thee.
    Heel leuk kaartje, Ellen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De wasbeer steelt echt de show op jouw kaart met die lekkere warme chocolademelk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief je kaartje de wasbeer geniet van zijn heerlijk chocolade melk.
    Fijne dag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk lief kaartje met de snoepende wasbeer .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar herken ik dat Oeps toch van... :)
    Zolang je er leuke kaarten mee maakt als deze...lijkt het me geen probleem toch? Leuk hoe je de diertjes steeds weer weet te combineren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ik denk dat al jouw leuke diertjes wel warme chocomel lusten. Leuke kaart is het! Wat is dat toch in die winkels dat spulletjes spontaan in je mandje springen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan en het levert een mooi kaartje op.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad heel mooi papier (mijn kleur) maar dat schattige wasbeertje is nog mooier, top kaartje.
    groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen