vrijdag 1 mei 2020

Let's party 'til the cows come home

Vandaag een hollands kaartje met de leuke koe van Eline, ze heeft zin in een feestje en is er helemaal klaar voor met haar feestmuts, de pakjes, taart en ballonnen.
Bij de Egel is er een challenge met thema holland en daarom heb ik gekozen voor een delfts blauwe achtergrond die past goed bij het geheel, het dp papier komt uit een blokje van de Wibra.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en wibra
mallen: CR1390, CR1355, COL1426
stickers: wibra
tekst: internet

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke feestelijke kaart weer, Ellen! En die tekst, grappig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest gelijk lachen toen ik deze koe met hoedje zag; zo super feestelijk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met deze feestende koe.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk Hollands kaartje met de koe. Ik heb hem vorige week ook binnen gekregen, ga er ook gauw mee aan de slag. Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig Hollands kaartje met het schattige koetje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke koe en echt Hollands!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar is mijn favoriete knappe koe weer, een hele leuke kaart Ellen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke kaart die koe. Dank je wel voor het meedoen van deze Hollandse uitdaging van de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen