zaterdag 9 mei 2020

Happy birthday

Allereerst wil ik jullie laten weten dat ik gisteren weer op 3mds controle ben geweest en gelukkig ziet alles er nog steeds goed uit, het blijft toch altijd weer spannend wat er weer uit het onderzoek  komt. Gelukkig voel ik me goed en kan ik het allemaal overzien maar naar mate dan weer de controle volgt word ik altijd weer nerveus maar het is nu weer even voorbij en over 3 mnd zien we wel weer.
Vandaag een kaart met schattige insektjes van Lawn fawn, van deze stempeltjes kreeg ik laatst van Maura een paar afdrukjes zijn ze niet leuk??
Ze vieren de verjaardag van het rupsje en hebben een lekkere cupcake voor hem gemaakt, kijk hem een glunderen.
Het leuke papier is het andere blokje dat zomaar ineens in mijn mandje lag.
Deze kaart doet mee met de challenge van animal friends met thema: insekten

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: CR1361, LF767
stempels: LF a bug deal en on the beach
twin markers

14 opmerkingen:

  1. Leuk tafereeltje op je kaart, Ellen.
    En fijn dat het weer achter de rug is en alles er goed uit zag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer gehad Ellen, super dat het weer goed was,blijft toch elke keer weer spannend! Je kaartje is erg leuk, ze hebben het erg gezellig! Lief van maura.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff ik weet maar al te goed hoe dat elke keer is Ellen, fijn dat alles weer goed was en duimen dat het zó blijft! Heerlijk dat je zo van het dagelijks kaarten maken geniet, dit is ook weer een leukerd!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh... omdat ik je nog niet zo lang volg weet ik nog niet veel van je persoonlijke leven. Maar dat is niet mis! Gelukkig dat de controle goed was en je er voor 3 maanden weer vanaf bent.
    Je kaart is weer heel leuk. De insectjes zijn zo enig, hoewel ik er zoveel tegelijk liever niet bij elkaar heb, hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn nieuws voor je Ellen het blijft spannend elke keer voor nu weer even rust.
    Schattig kaartje met de rupsjes! En buiten mogen ze zoveel rondlopen als ze willen.
    Fijne weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan me voorstellen dat je steeds nerveuzer wordt als de controle dichterbij komt, en wat een opluchting dat alles weer goed is. Je kaartje is heel leuk geworden met die kleine kriebelbeestjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je een goede uitslag had. Ik kan me voorstellen dat dat elke keer weer spannend is.
    Wat een leuke kaart met de insecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je een goede uitslag hebt gehad Ellen....ik weet ook inderdaad hoe spannend dat steeds weer is!
    Je hebt een schattig kaartje gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die allerkleinste diertjes in de 'picture'!
    Fijn dat je goed nieuws kreeg en nu lekker weer genieten! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart.en fijn dat de controle goed ging.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat de uitslag van de controle goed was, en lijkt me logisch dat je elke keer nerveus bent. Gelukkig duurt het nu weer even.
    Je kaartje is geweldig! Leuk tafereel, mooie kleuren.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ein sehr schönes Werk. Gefällt mir total gut.
    Danke dir für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your card ist wonderful.
    Thank you for joinning us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen