woensdag 16 september 2020

The cat + you

 Vandaag een CAS kaart met schattige poesjes van Lawn fawn, ze zijn lekker aan het spelen, ik had nog een restje dp papier over wat hier leuk bij paste en zo heb je een leuk en simpel kaartje.

Ook heb ik voor jullie nog een leuk nieuwtje ik mag per 1 oktober plaats nemen in het designteam van creation in pink  een superleuk challenge blog voor als je van roze houd ik ben er reuze trots op dat ik ben gekozen.


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en MFT sweet stack
mallen: LF767
stempels: LF meow you doin
twin markers

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje,leuk gedaan Ellen.
    Succes met je DT schap, leuk voor jou.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje. En wat leuk dat je in het dt team komt. Heel veel succes!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card and gorgeous colours on your stunning designs here. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje,en gefeliciteerd veel succes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig CAS kaartje.
    Poesjes vindt ik leuk maar meer van anderen, niet om zelf een kat in huis te hebben, wij zijn meer hondemensen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met dit leuke nieuwtje...leuk voor je en succes!
    Je kaartje is weer een leuke hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk Ellen, gefeliciteerd. Volgens mij heb ik wek eens meegedaan daar.
    Je kaartje van vandaag is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat leuk nieuws Ellen .
    Gefeliciteerd en succes.
    Je kasrtje is ook weer heel mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk nieuws, Ellen. Gefeliciteerd en veel plezier en succes gewenst.
    Vind je kaartje weer erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje!
    Veel plezier als vers dt-lid.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje ....
    Leuk dat je in een designteam mag plaatsnemen, heel veel plezier.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen