dinsdag 29 september 2020

Zwarte zwanen

 Vandaag een kaartje heel anders dan jullie van mij gewend zijn, nl met silhouet stempels, ik heb ze al heel lang in huis maar eigenlijk weinig gebruikt omdat het niet lukte om het mooi dekkend te krijgen, na een tip van Irene van de week op een andere kaart (van de panda) ben ik het toch nog eens gaan proberen want ik wil meedoen met de liftchallenge met thema maak een kaart met zwarte silhouetten tegen een gekleurde strook van inkt/waterverf of gekleurde krijtjes.

Nu is het veel beter gelukt en dit is hem geworden


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: LF767
stempels: CS1017

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie silhouette kaart. Hij is zeker goed gelukt!
    Mooi rustig zo.
    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, fijn dat het zó goed gelukt is Ellen..lief geheel! Ik ben al weer met de volgende bezig, nieuwe verslaving er bij terwijl ik eerst dacht "schitterende stempels maar wat móet ik met die zwarte dingen" hihi, zó zie je maar wat een challenge teweegbrengt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden Ellen. Nu komen er vast meer van zulke leuke kaarten;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Ik vind deze challenge wat lastig maar het is jou goed gelukt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow prachtig Ellen super gedaan.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden en het stempelen is heel goed gelukt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je meer dekkend kreeg nu, dat is ook mooier natuurlijk met dit soort stempels. Heb je geen stempelhulp of Misti, dan kun je meermalen op exact dezelfde plaats stempelen. Mooi kaartje en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen