zondag 27 september 2020

Vandaag is jouw dag

Vandaag een kaartje met het schattige pandastempeltje van Eline hij heet zijn feestmuts op en de cadeautjes zijn in gepakt voor het feest.
Deze kaart doet mee met de challenge van the dutch card lovers met thema a plaid background wat je zelf mocht maken, stempelen of van dp papier ik heb gekozen voor rood/ wit dp papier.
Ik zag later allen dat mijn stempel inkt niet goed dekkend is dus binnen kort maar is op zoek naar nieuwe stempelinkt.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: LF767
stempels: EC0179, PL1524
twin markers

16 opmerkingen:

  1. Erg leuk je panda kaartje. Ja ook dat gaat eens op he als je erg veel stempelt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje, super mooi Ellen!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gezellig verjaardagskaartje! Zwart stempelen lukt zelden in 1x goed..bij mijn liftkaart heb ik het wel 6x over elkaar gedaan eer het naar mijn zin was!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sooo cute is this card, Your panda is adorable. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk hem trots staan die stoere panda. Een leuke kaart Ellen, past juist goed dat de stempel niet te donker is. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuke verjaardagskaart! Tof dat pandabeertje met de cadeautjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de panda, Ellen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is wel super lief je kaartje leuke panda.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje. Echt feestelijk. Leuk zoals je de achtergrond niet helemaal hebt opgevuld.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is superleuk! EN ja, die inkt, soms lukt het wel en soms niet. Hangt soms ook af van het papier waarop je stempelt.
    Jammer dat de challenge al afgelopen was..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje met deze lieve panda.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart met de lieve panda! Ik vind het wel speciaal dat de inkt niet echt dekt. Ik dacht al dat je een speciale techniek hiervoor had gebruikt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helaas is je kaart te laat voor de challenge van de plaid background (tot 25 sept) maar toch bedankt dat je hem met ons wil delen.
    Hij is echt super schattig!
    Ik zag dat je ook een inzending hebt voor de nieuwe challenge, TOP! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen