dinsdag 5 mei 2026

Express mail

Vandaag nog een postzegelkaart, hij lag er toch nog, deze keer geen muisjes maar wasbeertjes, kijk ze daar nou, zijn ze niet schattig. Het was even een klusje met het maskeren, maar zo leuk om te doen.


Ook nog 2 topplekjes gehaald







gebruikte materialen:

papier: Wibra, Action en Md stempelpapier
mallen: LF767, Waffle flower postzegelmal + mask
stempels: ME little racoon agenda
Caran d'ache pablo kleurpotloden en dsitress inkt

14 opmerkingen:

  1. deze is leuk geworden zo! mooi kaartje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Ellen! Mooi hoe je het maskeren hebt gedaan en gefeliciteerd met je toppers!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof Ellen en knap maskeerwerk!!! Wat een boefjes he die wasbeertjes...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn die was beertjes leuk, vooral die ondersteboven in de vuilnisbak 😃. Ik zag je mooie toppers al voorbij komen, dikke proficiat Ellen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een superleuke kaart met de wasbeertjes en gefeliciteerd met je toppers,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertjes Ellen........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, na dat vele klussen hebben de muizen even vrij gekregen;-) Deze met de wasbeertjes is ook zo cute! Gefeliciteerd met je toppers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij weet echt wel raad met al die kleine stempeltjes....deze met de wasbeertjes is ook weer zo geinig geworden. Proficiat met je 2 toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook weer ao vrolijk en mooi Ellen. Je bent echt een kei met die kleine stempeltjes. Gefeliciteerd met je toppertjes, altijd leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met de leuke stempeltjes.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog gefeliciteerd met je toppertjes.
      Groetjes Elle-Jeanne

      Verwijderen
  11. Wat is dit ook weer mooi gemaskt de wasbeer these staan zo mooi opde postzegelstans. Erg mooi gekleurd. Gefeliciteerd met je toppertjes . Die zijn ook zo leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt het prachtig gemaakt Ellen. Goed gelukt met dat maskeren!
    En van harte met je toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je gaat goed met je toppertjes Ellen, zo schattig ook die kaartjes van jou. Deze is ook weer te leuk en volgens mij weer heel veel werk aan besteed.

    BeantwoordenVerwijderen