woensdag 13 mei 2026

Hello mr Squirrel

Vandaag een drieluikje met een digi van All dressed up, die heet hello mr squirrel, de leuke houten  paddenstoeltjes heb ik een keer gekregen en die heb ik met twin markers een kleurtje gegeven.


Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Md PK9219 dreamy meadow, Md stempelpapier
mallen: LR0945
stempels: All dressed up hello mr squirrel
Caran d'ache pablo kleurpotloden

15 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje met die kline paddenstoeltjes past goed bij de digi. Fijne dag Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee zeg om die paddestoelen in te kleuren. Leuke kaart en digi!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met dat drieluikje!! En ruitjes zijn altijd goed.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief een mooi kaartje, Ellen! Schattige digi en mooi gekleurd, leuk dat je de houten paddenstoeltjes ook kleurde, zo passen ze er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a sweet card. Thanks for taking part at We Love Stamping and Stamping Sensations.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, zo leuk dat drieluik, mooi gekleurd en leuk de paddenstoeltjes, ook je vorige posts even bewonderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card. Thanks for joining We Love Stamping and Stamping Sensations. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk drieluikje Ellen en schattig die paddenstoelen erbij…mooi geheel!
    Leuk ook het standaardje erbij!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk drieluikje heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi drieluikje met de mooi ingekleurde digi en paddenstoelen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heel lief kaartje Ellen.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. delightful card and image, the toadstools fit perfectly. Thank you for joining us at We Love Stamping and our creatures theme this month

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig plaatje heb je gebruikt en mooi ingekleurd. De paddenstoeltjes op de zijpanelen zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so cute and I love the shape.
    Thanks for playing along with us at Stamping Sensations.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen