Vandaag nog een kaart met gansjes, deze keer in kerstsfeer, bij 52 weeks to christmas is het maand thema deze keer boeken op je kerstkaart. De kerstboom staat en moeder Gans zit op de boekenkast voor te lezen en 2 gansjes zijn aan het dansen van plezier, ziet het er niet gezellig uit.
Deze kaart doet ook mee met:
gebruikte materialen:
papier: Wibra, Md stempelpapier
mallen: LF767, LF2982
stempels: LF ugly and bright, LF window scene winter, LF simly celeebrate hangouts, LF silly goose, LF christmas before 'n afters
Twin markers, distress inkt en gelpen

Wat een gezellig kaartje met deze gansjes, je ziet ze houden er wel van om een boek te lezen. Fijne dag.
BeantwoordenVerwijdereneen mooi lief kaartje Ellen...........gr karin
BeantwoordenVerwijderenJa super gezellig weer Ellen, leuk gedaan!
BeantwoordenVerwijderenWel brutaal dat ze bij je binnenkomen en ook nog op de kast gaan zitten haha!
Maar ze hebben plezier! Ik had deze set ook eens in mn mandje maar er weer uitgehaald…nu spijt!
Leuke kaart Ellen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elle-Jeanne
Het is een verhaaltje op zich, heel leuk!
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
Hele gezellige kaart met dit leuke tafereeltje . Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een gaaf kaartje met de boekenplank Ellen.....leuk gedaan!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Diny
Het is weer een mooi tafereeltje Ellen,
BeantwoordenVerwijderenerg leuk en gezellig kaartje weer!
xx Gerie
Hey Ellen,
BeantwoordenVerwijderenHet ziet er super gezellig uit! Jij bent al goed bezig met de ganzen van de nieuwe LF-collectie...
Liefs,
Nancy
Wat een leuke kaart weer! Ik kan me niet voorstellen dat de kleintjes iets horen van het verhaal. Die druktemakers hebben het veel te druk met dansen...
BeantwoordenVerwijderenGroetnis Nynke
Wat een dolle boel. Heel gezellig zo'n voorleesuurtje!!! Leuk verzonnen weer...
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid
Je hebt er een schattig tafereeltje van gemaakt met die gansjes.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Wat een leuk en lief tafereeltje met de gansjes, ziet er heel knus uit,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Heel gaaf deze "boeken" kaart voor de lopende challenge !
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT52WTC
Wat een gezellig kersttafereeltje met moeder gans en haar kinders. Qua aantal boeken redt ze het wel tot aan de kerst.
BeantwoordenVerwijderenWeer een mooi en vrolijk kaartje laat je zien. Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderenleuke kaart heb je weer gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGezellig met moeder de gans.
Fijne dag,
Hetty
OMG what a fun holiday card! Thanks so much for joining in the fun at our Peace on Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
BeantwoordenVerwijderenDarlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Peace on Earth Co-Owner
Oh, hihihi.... wat is deze leuk! Je zal ze maar over je boekenplank hebben lopen!
BeantwoordenVerwijderenLeuk tafereeltje met die ganzen dansend op de boekenkast, Ellen! Alleen die ganzenpoep... is hier in de wijk een groot probleem 😒
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
schattig deze lieve lezende gansjes, en al die boeken in de kast, ze hebben nog genoeg te lezen..
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WT
Wat een gezellig tafereeltje, de ganzen die dansen op de boekenkast. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid
BeantwoordenVerwijderen