dinsdag 12 mei 2026

Merry christmas

Vandaag nog een kaart met gansjes, deze keer in kerstsfeer, bij 52 weeks to christmas is het maand thema deze keer boeken op je kerstkaart. De kerstboom staat en moeder Gans zit op de boekenkast voor te lezen en 2 gansjes zijn aan het dansen van plezier, ziet het er niet gezellig uit.


Deze kaart doet ook mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Md stempelpapier
mallen: LF767, LF2982
stempels: LF ugly and bright, LF window scene winter, LF simly celeebrate hangouts, LF silly goose, LF christmas before 'n afters
Twin markers, distress inkt en gelpen

22 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje met deze gansjes, je ziet ze houden er wel van om een boek te lezen. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi lief kaartje Ellen...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja super gezellig weer Ellen, leuk gedaan!
    Wel brutaal dat ze bij je binnenkomen en ook nog op de kast gaan zitten haha!
    Maar ze hebben plezier! Ik had deze set ook eens in mn mandje maar er weer uitgehaald…nu spijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een verhaaltje op zich, heel leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gezellige kaart met dit leuke tafereeltje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje met de boekenplank Ellen.....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een mooi tafereeltje Ellen,
    erg leuk en gezellig kaartje weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Ellen,
    Het ziet er super gezellig uit! Jij bent al goed bezig met de ganzen van de nieuwe LF-collectie...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart weer! Ik kan me niet voorstellen dat de kleintjes iets horen van het verhaal. Die druktemakers hebben het veel te druk met dansen...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een dolle boel. Heel gezellig zo'n voorleesuurtje!!! Leuk verzonnen weer...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een schattig tafereeltje van gemaakt met die gansjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk en lief tafereeltje met de gansjes, ziet er heel knus uit,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf deze "boeken" kaart voor de lopende challenge !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellig kersttafereeltje met moeder gans en haar kinders. Qua aantal boeken redt ze het wel tot aan de kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een mooi en vrolijk kaartje laat je zien. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Gezellig met moeder de gans.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OMG what a fun holiday card! Thanks so much for joining in the fun at our Peace on Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Peace on Earth Co-Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, hihihi.... wat is deze leuk! Je zal ze maar over je boekenplank hebben lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk tafereeltje met die ganzen dansend op de boekenkast, Ellen! Alleen die ganzenpoep... is hier in de wijk een groot probleem 😒
    Fijn dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schattig deze lieve lezende gansjes, en al die boeken in de kast, ze hebben nog genoeg te lezen..
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellig tafereeltje, de ganzen die dansen op de boekenkast. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen