Vandaag weer een kluskaartje, deze is voor in de voorraad, de muisjes zijn aan het klussen aan het huis, er wordt gewerkt op het dak, er wordt gemeten waar het raam moet komen, er wordt gezocht naar het juiste gereedschap; aah gevonden En dan gaat de deur open en wordt er geïnformeerd of er iemand misschien koffie wil haha.😂
Om op de vraag van Margreet terug te komen hoeveel LF setjes ik inmiddels heb; heel veel!!


Wat een leuke kaart Ellen! Je maakt elke keer leuke beeldverhaaltjes! Wow, wat een leuke prijs. Gefeliciteerd!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
een mooie prijs en een mooi kaartje Ellen veel plezier ermee.........gr karin
BeantwoordenVerwijderenEen leuke kaart en wat een mooie prijs heb je gewonnen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolette
Leuke kaart met verhaal! Wat een prachtige prijs heb je gewonnen. Gefeliciteerd, geniet ervan. Daar kun je weer veel mooie kaarten mee maken. Groetjes Mariëtte
BeantwoordenVerwijderenPrachtige prijs heb je gewonnen Ellen heel veel plezier ermee. je kaartje vanvandaag is weer top, zo leuk gemaakt en het verhaal erbij maakt het nog leuker.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig je klussenbedrijf muizen Ellen, komt vast een keer van pas! Jij bent ook al zo'n heerlijk verwend met een prachtige prijs, veel plezier ermee!
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
Leuk je "kluskaart", en gaaf je prijs !
BeantwoordenVerwijderenGeniet ervan !
Een leuke kaart Ellen.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie prijs heb je gewonnen Ellen.
Veel hobby plezier ermee.
Groetjes Elle-Jeanne
Oh wat een gaaf huisje op je kaart. En wat een leuke prijs. Daar komt vast weer wat moois van.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend!!
Groeten van Femminde
Schitterend paddestoel huisje Ellen en proficiat met
BeantwoordenVerwijderendeze mooie gewonnen prijs wwoooww , plezierr ermee
Groetjes van Epie xx
Prachtig kaartje met al die klussers aan de paddenstoel. Zoveel dus.....niet te tellen. Proficiat met je prijs.....die is aan jou wel besteed!
BeantwoordenVerwijderenWat weer een superleuke kaart met de klussende muisjes en je hebt een geweldige prijs gewonnen,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Wat een prachtige kaart. Heel mooi tafereel.*Gefeliciteerd met je prachtige prijs. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWow..:gave prijs heb je gekregen Ellen!
BeantwoordenVerwijderenJe kaart is weer een toppertje hoor en volgens mij kun je wel een boek uitbrengen met je leuke verhaaltjes…de illustratie zit wel goed haha!
Groetjes Ellen
Hey Ellen,
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart laat je alweer zien... Grappig, eerst een huis bouwen en dan gaan meten waar het raam moet komen, haha!! We zullen maar denken dat de paddenstoel er stond en de muisjes er een huis van maken...
Gefeliciteerd met jouw prijs bij K&K! Erg leuk! Ik hou van de collectie van Carlijn.
Enne... Ik durf mijn LF-setjes niet meer te tellen. Alleen gebruik jij de jouwe veel meer dan ikzelf...
Liefs,
Nancy