Vanmiddag ga ik naar moeders en dan maken we het weer gezellig, we eten vanavond lekker kibbeling van de kraam mmm....
En nog een paar topplekjes gehaald
Deze kaart doet mee met:
gebruikte materialen:
papier: Wibra, Md stempelpapier
mallen: LF767
stempels: ME tea for two
Caran d'ache pablo kleurpotloden




Wat een schattig CAS kaartje Ellen! Gefeliciteerd met je postzegel toppers!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Ellen wat leuk zoveel toppers. Zo leuk al die waardering. Je kaart is super gaaf en die stempel met het kopje is zo leuk. Een pracht Cas kaartje. Veel plezier met je moedertje vandaag!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid
Awww! This is the most adorable card ever! Thanks so much for guesting with us at CAS on Friday.
BeantwoordenVerwijderenEn weer zo'n leuke kaart en wat een toppers heb je. Superleuk.
BeantwoordenVerwijderenLieve groet, Petra
Adorable CAS card! So glad you shared it with us at Allsorts challenge!
BeantwoordenVerwijderenOok deze kaart niet gezien in mijn leeslijst, het is een superleuke kaart,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
A very cute card, many thanks for joining us at Allsorts and following the Anything but Square theme.
BeantwoordenVerwijderenB x
een heel lief kaartje en gefeliciteerd met je toppertjes Ellen...........gr karin
BeantwoordenVerwijderenSo very cute!! Thanks for sharing at Allsorts challenge!
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat je GD mocht zijn en wat een enig kaartje heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenEn dan vergeet ik je nog te feliciteren met zoveel toppers. Gaaf hoor!
VerwijderenAck!! This is so adorable!!! So, so, so sweet and perfectly CAS! Great job! Thanks for playing with Critter Crazy Challenge.
BeantwoordenVerwijderenSuper schattig dit, gefeliciteerd met al je toppers, en bedankt voor je deelname bij KIC
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elly DT
Aww, just so sweet. Thanks for sharing at Cut it Up Challenges.
BeantwoordenVerwijderen