zaterdag 2 mei 2026

A little tea a lot of love

Gisteren is bij CAS on friday de nieuwe challenge en omdat ik vorige keer heb gewonnen mag ik gastdesigner zijn en dit is het gastdesignerkaartje geworden wat ik heb gemaakt, Issie niet schattig??
Vanmiddag ga ik naar moeders en dan maken we het weer gezellig, we eten vanavond lekker kibbeling van de kraam mmm.... 

En nog een paar topplekjes gehaald










Deze kaart doet mee met:

gebruikte materialen:

papier: Wibra, Md stempelpapier
mallen: LF767
stempels: ME tea for two
Caran d'ache pablo kleurpotloden



14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig CAS kaartje Ellen! Gefeliciteerd met je postzegel toppers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellen wat leuk zoveel toppers. Zo leuk al die waardering. Je kaart is super gaaf en die stempel met het kopje is zo leuk. Een pracht Cas kaartje. Veel plezier met je moedertje vandaag!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww! This is the most adorable card ever! Thanks so much for guesting with us at CAS on Friday.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer zo'n leuke kaart en wat een toppers heb je. Superleuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable CAS card! So glad you shared it with us at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze kaart niet gezien in mijn leeslijst, het is een superleuke kaart,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A very cute card, many thanks for joining us at Allsorts and following the Anything but Square theme.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel lief kaartje en gefeliciteerd met je toppertjes Ellen...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So very cute!! Thanks for sharing at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je GD mocht zijn en wat een enig kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vergeet ik je nog te feliciteren met zoveel toppers. Gaaf hoor!

      Verwijderen
  11. Ack!! This is so adorable!!! So, so, so sweet and perfectly CAS! Great job! Thanks for playing with Critter Crazy Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super schattig dit, gefeliciteerd met al je toppers, en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aww, just so sweet. Thanks for sharing at Cut it Up Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen