zaterdag 15 april 2023

De leukste post komt door de brievenbus

Vandaag een CAS kaart van een restje wit en daar op een stempeltje gezet, met het rendiertje in de beker ik vind hem zo schattig, deze keer zit ie in de chocolademelk en er liggen wat aardbeitjes naast want die vind ie ook erg lekker.


Deze kaart doet mee met:

Ook branden er vandaag  kaarsjes op mijn blog voor mijn broer hij zou vandaag 61 jaar geworden zijn, helaas heeft het niet zo mogen zijn.

gebruikte materialen:

papier: Hema
mallen: LF767
stempels: ME hot cocoa, Ccl-es-stamp 436
twin markers


13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ellen.
    Sterkte gewenst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel aparte en leuke stempel! En mooi CaS! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig kaartje heb je gemaakt Ellen, leuk gedaan zo. En wat mooi dat je vandaag kaarsjes laat branden op deze manier. Zo blijven de dierbaren voortleven...
    Sterkte en een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje laat je zien!
    Mooi dat je kaarsjes brand voor je broer die veel te vroeg is heengegaan, sterkte gewenst!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Veel sterkte vandaag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart !! En veel sterkte vandaag. Hopelijk kan je aan de mooie herrineringen terug denken.
    Toch een fijn weekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je door het licht van de kaarsen heel veel mooie herinneringen ziet. Sterkte.
    Een leuke CAS- kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verdrietige dag Ellen, we moeten het met herinneringen doen en die zijn er bij jou hopelijk ook genoeg. Olijk kaartje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat triest voor jou en zeker voor je ouders! Ik hoop dat het ook een dag met mooie herinneringen was.
    Je kaartje is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dag met een lach en een traan, Veel sterkte! Je hebt een heel leuke CAS gemaakt met een gave tekst/
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je maakte een hele leuke kaart Ellen en dit blijven toch altijd weer terugkerende momentjes…..knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje hij dobbert lekker in de chocolademelk. Het blijft een dag vol met herinneringen en het gemis dat blijft. Zelf vind ik het met het ouder worden meer word. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen