donderdag 6 april 2023

Wishing you comfort and joy

 Allereerst gisteravond is het gelukt om bij jullie met mijn telefoon een reactie achter te laten ik heb nu sinds vanmorgen ontdekt dat ik met een andere internet verbinding wel kan reageren namelijk via microsoft edge, misschien een tip voor degen die het zelfde probleem hebben probeer het eens met edge en niet met chrome want die werkt bij mij niet.

Maar nu over naar de orde van de dag het is donderdag en dan is het kerst in blogland bij 52 weeks to christmas we zitten in week 14

Vandaag heb ik een rendiertje in een mok kijk heb daar eens lekker zitten in zijn chocolademelk, er liggen wat marshmellows naast en wat muntblaadjes op zijn koppie zit een dotje slagroom.


gebruikte materialen:

papier: Wibra en Hema
mallen: CR1551
stempels: ME hot cocoa
twin markers en distress inkt

25 opmerkingen:

  1. Wat een lief label, Elle. Nu maar hopen dat het rendiertje niet verdrinkt in al dat lekkers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, geen last met crome, wel veel spam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, lekker smullen van de chocolademelk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een leuke kerstkaart Ellen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige tag Ellen.

    Ik plaats altijd mijn reacties met Edge op mijn laptop en uitgerekend nu liep hij hier vast terwijl ik bij jou wilde schrijven. Misschien had ik te veel tabbladen tegelijk open staan? Geen idee. Dit was mijn eerste keer dat ik problemen had met reageren.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk labelkaartje Ellen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, wat ligt het rendiertje heerlijk te relaxen in de chocolademelk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstlabelkaart heb je gemaakt zo met dat rendiertje.
    Fijne Paasdagen!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk kaartje, rendiertje neemt een heerlijk chocobad.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een superleuk label. Mooi afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaart, Ellen! En wat vervelend dat het met de ene browser niet lukt om te reageren. Het blijft toch geregeld gedoe met blogger...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk afdrukje, knap dat hij niet snoept van al dat lekkers hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig kaartje met het eland in de mok met chocomel.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superlief kaartje laat je weer zien Ellen…zo’n schattig stempeltje met dit diertje in de chocomelk.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een keileuke kaart met dit leuke rendiertje, hij zit vast lekker warm in de chocolademelk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij zit daar wel heel lekker in die mok.
    Super leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief label!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuk kaartje.
    Fijn dat je nu toch kan reageren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, een bad in chocomelk...
    Ik reageer om en om met edge of chrome, bij sommigen kan ik niet reageren owv mijn antivirus (ongelooflijk hoeveel 'gevaarlijke' blogs er zijn...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Diny,
    Wat een gezellige kaart laat je hier zien. Dat rendier zit inderdaad erg comfortabel!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een leuke label, zo handig ook dit soort labels.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen