zondag 30 april 2023

Koud hè

Afgelopen donderdag wat de laatste donderdag van de maand, dan is er altijd een extra challenge bij 52 weeks to christmas, deze keer is het thema monochroom. Ik heb gekozen voor blauwe kleuren de beker heb ik wit gemaakt en de stempel blauw in gekleurd het geeft wel een leuk effect, het is net Delfts blauw, ik heb de bovenkant van de beker chocolade bruin gemaakt, ik hoop dat me dat wordt vergeven.

gebruikte materialen:

papier: Boekenvoordeel, Action en Hema
mallen: CR1331, LR0687
stempels: EC0184, PL1517
twin markers, distress inkt en gelpen

22 opmerkingen:

  1. Ik ben anders blij dat we lente hebben.
    Ben de kou voort zat.
    Maar je kaart is super leuk. Met de mok.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig zijn de sneeuwpopjes dan, ze matchen zo mooi in hun blauwe tenue. Je hebt je beker mooi gevuld met chocomelk, zelfs wat op het randje…een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ergens doet het me denken aan delfts blauw...zo gezellig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een gave kaart! Dat stempeltje past perfect op die beker, zo goed bedacht! Ik vind hun miniscuul oranje neusjes geweldig.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met die sneeuwpopjes op de beker!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart is dit geworden Ellen, met alle leuke details.
    Fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, Ellen, het is inderdaad net Delfts blauw zo op je mok. En chocolade is niet blauw, dus ik vergeef je :-)
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien je sneeuwpopjes er knus uit op die mooie mok. Mooie Delftsblauwe kaart is het geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk met die mok !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige mok met dat leuke paartje erop Ellen. Een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Ellen en hij is echt geslaagd. Hier hou ik wel van.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart voor de challenge bij 52WTC!
    Dat bruin zal vast niet erg zijn!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met de leuke mok
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk gedaan Ellen…hierboven werd het al gezegd “chocolade is niet blauw” haha vergeven hoor!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is heel leuk! Monochroom vind ik altijd wel lastig..ik ben nog aan het bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel lief kaartje en ja inderdaad choco is bruin en Jantine vergeeft je dus wij zeker ook....
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes Annemarie ene Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige deze mok, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Ellen leuk deze blauw tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig samen op de mok, de twee schattige ijspoppen. Mooie monochrome kaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk idee die stempeltjes op die mok. Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje met die lieve paartje erop! Inderdaad net Delfts Blauw. mooi gemaakt hoor. Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen